مزایای خرید املاک پرند فاز7
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

فاز 7 پرند فازی جدید در پرند شهریور ماه سال 1400 بود که کلید احداث در شهر پرند تهران کلید خورد. هدف از راه اندازی این فاز در شهر پرند، ساخت 2200 واحد مسکونی ملی بوده است که تا به امروز شاهد پیشرفت خوبی در این زمینه بوده ایم. پس همین حالا متوجه شدید که فاز 7 پرند، یک فاز جدید در شهر پرند است که هنوز بسیاری از مردم با آن آشنایی ندارند. در حال حاضر، امکانات رفاهی بسیار زیادی در این فاز قرار داده نشده است. اما مانند دیگر فازهای شهر پرند که در ابتدا امکانات رفاهی فوق العاده ای نداشتند، امید است که در آینده ای نزدیک این امکانات رفاهی پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

فار 7 پرند؛ فازی جدید در پرند

 املاک پرند فاز7 خانه هایی از نوع مسکن ملی و از جمله املاک ساخته شده از سوی دولت هستند که با نام املاک ملی شناخته می شوند. خرید و فروش این املاک از طریق مجموعه های مختلفی امکان پذیر است. به همین خاطر، افرادی که متقاضی خرید یا فروش املاک در پرند فاز 7 هستند، می توانند به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه نمایند. املاک پرند فاز 7 فقط شامل آپارتمان های مسکونی می شوند که در آینده ای نزدیک به عنوان مسکن ملی به فروش می روند. زوجین جوان و افرادی که هنوز خانه دار نشده اند، می توانند از طرح ملی این املاک استفاده کنند و آن ها را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

مزایای خرید املاک در فاز 7 پرند

 اگرچه هنوز هم بسیاری از افراد متقاضی خرید املاک در فازهای دیگر پرند مانند فاز 1 و 2 هستند؛ اما با وجود اینکه یک فاز جدید در پرند ساخته شده است، می توان املاک پرند را در این فاز با مزایای بیشتری خریداری کرد. به ویژه اگر هدف از خرید خانه یا آپارتمان، زندگی و سرمایه گذاری باشد. در ادامه به 4 مورد از مهم ترین مزایای خرید املاک در فاز 7 پرند اشاره می کنیم. 





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: